L’Heliogàbal, un bon exemple de comunicació amb pocs mitjans

{ Posted on feb 19 2009 by admin }

Vagi per endavant que no coneixem als responsables de l’Heliogàbal. Ahir, ens vam apropar a aquest bar i sala de concerts situada al barri de Gràcia per gaudir d’un concert de The New Raemon. Podríem dir que la proposta de l’Heliogàbal és una heroïcitat: a Barcelona les sales de concerts i els bars musicals no tenen les coses fàcils.

En canvi, l’Heliogàbal ha assolit una excel·lent reputació a partir d’una una programació musical ambiciosa (un bon producte, comercialment parlant) i una comunicació molt eficient, dirigida al públic objectiu. En l’Heliogàbal podem comprovar com, per modesta que pugui ser l’empresa, si es destinen recursos a eines de comunicació eficients es poden aconseguir resultats òptims.

En aquest cas, parlem d’una web de navegació fàcil, un newsletter útil que informa als clients dels concerts programats per cada mes i una presència selectiva en mitjans de més tirada en moments puntuals fa que el públic objectiu pugui estar perfectament informat de les activitats de l’Heliogàbal.

Per molts anys!

Post a Comment