Otro sitio realizado con WordPress
Random header image... Refresh for more!

La Vanguardia analitza el paper de la campanya 2.0

Daniel Picas Un article de Anxo Lugilde a La Vanguardia servia ahir per recordar que l’activitat 2.0 també pot tenir un paper destacat en l’actual campanya per les eleccions al Parlament de Catalunya. Amb l’opinió d’experts en la matèria com l’Edgar Rovira o l’Antoni Gutiérrez-Rubí, el reportatge recorda el potencial de la xarxa com a eina per la transmissió del missatge polític a una part dels ciutadans, però també apunta que, ni de bon tros, s’està aprofitant el potencial d’intereactivitat i diàleg que permet la xarxa.

Nosaltres sempre hem insistit, tal i com vam fer durant la campanya britànica, que actualment els mitjans tradicionals són els que mantenen un més alt grau d’influència però no és menys cert que les “notícies” del 2.0 molt sovint salten a l’1.0, provocant alguns terratrèmols. Recordem fa uns dies la intervenció de Ramon Tremosa al Facebook que ja vam comentar o l’incident de la “bigot woman” que va protagonitzar Gordon Brown.

Per tant, tots els candidats han de tenir a la seva ment la xarxa i, de fet, així és. El problema és que la tenen present però l’utilizen, la gran majoria, com un mitjà tradicional del qual “pengen” les notícies que els interessen (sempre positives, és clar), però sense generar el diàleg que està en el rerafons de la importància de la xarxa. Qui sigui capaç d’utilitzar els vehices de Twitter i Facebook de manera atractiva pel ciutadà, de ben segur aconseguirà noves adhesions i també possibles “voluntaris” per la transmissió del missatge.

Be Sociable, Share!
  • Twitter
  • Facebook
  • email
  • StumbleUpon
  • Delicious
  • Google Reader
  • LinkedIn

0 comments

There are no comments yet...

Kick things off by filling out the form below.

Leave a Comment