Otro sitio realizado con WordPress
Random header image... Refresh for more!

A Laporta li fan la campanya?

Xavier Barrachina Jan Laporta ha demostrat sobradament que domina l’art de la comunicació i de la relació amb els mitjans de comunicació. D’una manera o una altra, durant els seus anys de presidència va aconseguir gairebé sempre allò que volia dels mitjans. A canvi, aquesta sobreexposició pública ha contribuït a generar una imatge personal i professional amb atributs no sempre positius. Que no vol dir que siguin tan negatius com alguns analistes defensen…
En la seva campanya, un punt sorprenent però interessant de seguir, s’ha trobat amb una situació d’aquelles que demostra l’habilitat del polític o professional que l’ha d’afrontar. L’arribada de la nova junta directiva del Barça ha propiciat que la seva gestió al capdvant del Barça pugui ser mirada amb lupa i, fins i tot, fiscalitzada. Aquest fet, conegut després del resultat de l’Assamblea de Compromisaris, l’ha posat definitivament a la palestra mediàtica. Aquesta exposició per un fet inicialment negatiu, pot ser capitalitzada per Laporta de manera positiva si aconsegueix transformar les informacions al respecte d’aquest fet en canals també per la transmissió del seu missatge.
Ara mateix, Laporta és conscient de què té una amenaça però també una oportunitat inmillorable per guanyar audiències i transformar voluntats. De ben segur que ell ho intentarà i caldrà veure si la seva credibilitat ha quedat definitivament malmesa o si els ciutadans recolzen el seu ideari indepentista i, en ocasions, populista. A Laporta, entre tots, li estan fent la campanya.

I només cal que ens fixem en l’evolució de les enquestes que els diferents mitjans de comunicació catalans van publicant per comprovar-ho: El Periódico va publicar una enquesta el passat 3 d’octubre que li donava fins a dos diputats i avui RAC1 ha fet pública una nova edició del “Racómtere” que ja preveu que Solidaritat Catalana pot obtenir 4 escons. I la capmanya encara no ha començat…

Be Sociable, Share!
  • Twitter
  • Facebook
  • email
  • StumbleUpon
  • Delicious
  • Google Reader
  • LinkedIn

0 comments

There are no comments yet...

Kick things off by filling out the form below.

Leave a Comment